Söndag 5 Augusti 2012 15.23

Ensam är starkast
 
 
Är just nu så jävla besviken på människor.
men tänker inte lägga ner någon större energi på dem, jag fortsätter leva mitt liv och utesluter dem.
Livet kan inte alltid vara bra.
 
Håller på att läsa en så vidrig bok.
Att folk kan bete sig så mot sina familjer.
man känner verkligen igen vissa familjer i denna bok.
Blod och kött ska man skydda, men intefan om familjen beter sig som skit!!
Jag blir så jävla förbannad på människor som beter sig som de i boken som man även vet finns i det verkligalivet!
Så jävla idiotiska människor och fattlösa människor.
 
jag blir helt sönderriven innuti mig.
Tänk att vissa familjer tror att de kan göra vad som helst endast för att blod är tjockare än vatten och att deras familje medlemmar har samma kött och blod.
men jag säger då det - en gång till jag får se eller höra något blir det polisamnälan.
 
 
Efter att jag läst böcker om barnmisshandel,familjemobbning,pedofiler innom fvamiljer och familjer som beter sig allmänt illa mot sina anhäriga har de tänts en eld i mig.
En eld som då inte går att stoppa i första taget!
 
 
Nu ska jag lugna ner mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0