Wrong !

Ibland väljer vi fel väg i livet och därför gör vi även fel saker. Och finns vissa saker som vissa är jätte bra på att göra ; misstag. Det kan handla om just ett litet litet ord som sägs fel eller till fel person. Eller en sak man gör, som kan skada livet ut. Ett litet misstag kan göra så du förlorar en vän, bryter en kroppsdel eller faktiskt aldrig får se en människa igen. Ett misstag kan komma så snabbt så man inte ens själv vet att det händer. De flesta misstag kan man förlåta, även om man är sårad som fasen. Vissa misstag kan man inte förlåta, misstag som kostar en människa livet. Misstag som kanske får någon att nästan . Måste även tilllägga att just nu är jag inne på fel väg i livet - igen. Och om jag inte vänder och går tillbaka kommer det inte sluta bra. Sedan måste jag tillägga att jag är glad att jag har de runt omkring mig som ställer upp och bryr sig- även om mycket är skit nu!

Ta hand om er :)

Pussar Josephine!

Kommentarer
Postat av: storebror

jag måste sova hos dig någon helg så vi får snacka om allt! :* <3

2010-09-12 @ 19:34:50
URL: http://fucktardyehes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0