Va dig själv - även om du står själv!

Det är fan äckligt hur vi säger att alla är lika mycket värda och säger att man ska stå för vad man tycker och när vissa väl gör det får man skit för det. Hurfan ska man bete sig?! Och vi är inte alla lika mycket värda så som vi håller på i detta samhälle! Vi snackar skit om folk som vi inte tycker "passar in " i detta samhälle. Om man tycker någon är ful sitter man och snackar skit om den, sedan säger man att man har dåligt självförtroende. Men du har tillräckligt bra självförtroende för att kunna snacka skit om de som är fula och feta/smala. Väx upp!
Och jag tycker det är lågt av de människor som säger ; jag gillar folk som säger vad de tycker, när man inte ens får yttra sig om saker i samhället och kring världen. Gillar ni folk som säger vad de tycker får man stå ut med vad de tycker sitta och lyssna och argumentera för eller emot. Men då ska ni FAN inte sitta och säga att det inte stämmer! För varje människa har olika uppfattningar om saker.
Du fick din röst för att du skulle bli hörd och kunna prata ; öppna den och säg vad du tycker! Våga va dig själv. Vi är alla starka nog för det!

Och jag står hellre själv utan vänner men är mig själv
än att låttsas va någon för att få vänner.
jag är mig själv - ingen kan ändra på det!



Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0