Rop på hjälp

Jag fattar mig inte på dagens samhälle, för att få hjälp måste man skära upp handlederna, svälta sig, äta ihjäl sig eller ta överdoser! Ingen hör längre när man skriker i panik och oro på hjälp, folk bara går förbi en. Jag fattar inte hur man inte kan märka att någon är behov av hjälp förens det är försent. jag tycker det är vidrigt och äckligt rent ut sagt att det ska behöva gå så långt att man ligger där, uppskärda handleder - blod över allt, tabletter i massor för att försöka fly livet och in vänta döden, svälta sig själv för att folk inte inser att du tror att du är större än du är eller de som äter och äter för att trösta sig för att få hjälp? Jag fattar inte hur folk kan blunda och inte se de människor som behöver hjälp! Öppna ögonen och hjälp de som behöver hjälp och ha koll på dem. För alla inser inte att de behöver hjälp.

Pussar Josephine

Kommentarer
Postat av: karin!

hahah tänk så vill man ha hjälp med läxorna! blod överallt, man kan ju inte lämna in ett blodigt papper

2010-09-17 @ 01:13:43
URL: http://karinosv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0