Åsikter

I detta inlägg kommer jag komma tillbaka till vad vi människor säger om att ; Alla människor är lika mycket värda. För efter valet som va igår så har det blivit uppståndelse på alla sidor man ser och är inne på och på nyheter och radio. Det skickas runt ett kedjebrev i nått med stil " om någon i min vänner lista röstat på SD i valet 2010 gå in på min sida och ta bort dig" HELT ÄRLIGT! Visst många i sd ( sverigedemokraterna ) * för de som inte visste * är rasister/ nasizter men de är lika mycket människor som oss andra och har EXAKT LIKA MYCKET VÄRDE! Även om de ser ner på andra så ska inte vi andra sjunka så förbannat lågt! Gör såhär istället ; försök påverka de som röstat på sd, fråga varför och shit. Det behöver inte va för att de vill " få ut invandrarna " för, alla partier har för och nackdelar. Och att ha Rasistiska åsikter och va rasist är en förbannat stor skilnad enligt mig. Och Jag vet många som säger att de är emot rasism men när man kör ett "negerskämt/blatteskämt" ni vet nog många skämt jag menar? Så skrattar de. FÖRLÅT men vadfan håller de på med då? Skrattar du åt det så tycker jag faktiskt att du är lite rasistisk av dig. och bara för att du har rasistiska åsikter behöver det inte betyda att du kommer stå på stan med Svenskaflaggan och skrika " ut med invandrarna!! ".

Och jag tycker detta börjar bli jävligt jobbigt med allt gnäll, det är inte så att jag försvarar sverigedemokraterna på något sett. Dit jag vill komma är att ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA! Och sjunk förfan inte lika lågt som de människor som ser ner på andra, visa att ni är starka och snacka med människan för att få fram dens åsikter och försök påverka! För i detta samhälle måste vi försöka påvärka människor för att överleva!

Stå för din åsikt och försök påverka andra. Va stark och stå för den du är!

Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0