Va dig själv

Det är inte fint att va uppskärd, det är inte fint med ärr. Det är fint att va sig själv och stå för den man är. Och varje ärr är en del av människan.
Det är ett tecken på att man haft det jobbigt, men endå överlevt.
Visst vill man bli fri denna sjukdom, att behöva tänka " jag MÅSTE skära mig " bryter ut i gråt och ångest när man inte har något att skada sig med suger. helt ärligt! Och hatar folk som inte förstår allvaret i det hela, och hatar folk som skär sig endast för att folk ska tycka synd om dem. Och ibland suger livet - så jävla hårt - men det finns även underbara saker med livet!

Ta mig för den jag är eller lämna mig på platts.
Jag är inte hel, jag är i bitar och väntar på att få mina bitar på platts igen - även om väntan är lång så kommer den komma, jag ger inte upp så lätt.

Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0