trött på människan

Jag fattar inte varför folk tycker det är så jävla kul att springa bakom ryggen på en och berätta saker man säger i förtroende till andra. För jag skulle fan aldrig göra det, men för denna person ska jag kanske springa och tjalla allt som den sagt, fast nej - skulle förfan bli en jävla bok för att berätta allt dåligt du sagt om människor. Du är vidrig! Och jag fattar inte hur folk kan fortsätta med att springa bakom ryggen på en, för sanningen kommer alltid fram. Har fått flera namn på personer som springer iväg som budbärare och säger det jag sagt till dem - om mig själv[ alltså inge skit snack för sånt är bara onödigt -.- ] . Det är nice, riktigt nice. Detta får mig att lita ennu mindre på folk och tänker från och med nu hålla käft om allt. Se om folk får ett tråkigare liv för det, för vissa av er mår ju bättre då jag mår dåligt. Man tyvärr, jag kommer komma längre i livet än vad du någonsin kommer göra!

( och du vet ve du är )
och tänker inte nämna några namn, människorna vet vilka de är. Så vill inte ha några sms/samtal eller något om " vem menar du"


Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0