stå för den du är



har kommit på hur mycket jag äcklas av människor som vill kommentera bilder som "anonyma" och så sitter de och trycker ner människor istället för att stärka dem. Jag va nyss inne på en sida så va det bild på en människa som hade ärr över armarna ( självskade beteende och skärt sig ) och så kommenterar folk " skär upp din halspulsåder istället för armarna om du vill dö", " du vill bara ha uppmärksamhet" , " dö ditt jävla emo" och saker som det. Men ärligt ; VADFAN HÅLLER VI PÅ MED?! Jag tycker det är så vidrigt så det finns inte ord för det.
sedan förstår jag mig inte på människor som säger att  " ärr är inte fina" [ kan förstå viss om jag får en bra förklaring, men jag kanske fattar mer med tanke på att mina sår blir ärr ]
jag hade en otroligt underbar diskution med en brud som faktiskt tyckte att ärr va fint! Fler såna människor tack. Och till er som inte fattar hur ärr kan va fint ; det är ett minne om hur personen har haft det och har en historia bakom sig och ett bevis på att man är stark nog att överleva sin sjukdom! [ vilket jag tycker är fint ! ] Dit jag vill komma är att ; ska du klaga stå för den du är och va inte anonym! Det är bara extremt fegt.

Jag tycker det är fint att stå för den man är oavsett om du står själv eller har en annorlunda stil. jag tycker det är fint att sticka ut ur mängden men endå fint att va en i mängden, jag tycker det är fint att du är dig själv.

Pussar Josephine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0