Someone please call 911

Jag bara älskar personer som säger " jag vet varför du mår dåligt och skär dig, jag vet hur det känns" för det roliga är att det är ett mysterium på varför jag gör som jag gör. Så nästa person som tänker säga så ; kom fram till mig och berätta varför då. Jag vill verkligen inte att folk ska tycka synd om mig - för det är inte synd om mig! Och att någon vet hur det känns - jajo, visst. Vissa kanske gör det, men det är en liiiten mängd som gör det. För har träffat/snackat med max 3 personer som känner igen sig i mig och vi är kopier av varandra. Däremot kan jag känna igen mig i folk, hur de beter sig och hur de uppför sig. Vilket är väldigt underligt. Samma med att jag lätt läser av människor. Jag märker som de ljuger eller låtsas vara någon annan, även om jag träffat personen 2-3 gånger.

Och måste erkänna att jag avskyr människor som hela tiden gnäller över att de mår dåligt och när man frågar varför, får man till svar " hänt en grej, vill inte prata om det" det är väl väldigt liten chans (tycker jag) att man mår dåligt varje dag över att en sak har hänt som man inte vill prata om. Så frågar man " är det samma som igår " och personen svarar "nej" MEN HALLÅ! Snacka om att det händer mycket i den människans liv [ nu säger inte jag att det inte är fel att må dåligt, men ska man klaga kan man väl iallafall säga lite om vad som hänt och inte bara sitta och klaga. För sånt får mig att vilja häfta igen deras käftar ] men tänk på att ni kanske ska berätta om varför ni mår som ni mår (nu vill jag inte att folk ska tro att de ska berätta hela livshistorian, men kan man sitta och klaga kan man lätt berätta om varför )

Hoppas ni haft en otroligt bra helg!

Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0