Överglad

Åh, skrev lite om Winter jam på facebook och Sjögren nappa på att följa med (skid/snowboard tävlingar + musik) den 20 november i sthlm stadion ( gratis entre ). Ska bara boka biljetter sedan drar vi. Och jag längtar. Just nu är jag så glad så det finns inte och kommer bli gladare då biljetter är fixade!
Dock har jag inte sett något schema på vilka snowboard åkare som ska åka, men det blir säkert bra hur det en blir! Eller det blir det, tro mig (:
Ennu en till sak i livet att längta till.
Få se massa kända snowboard åkare + trevligt sällskap + massa snowboard åkare i publiken.
Kan det då bli en bättre dag?
NEJ! :D
Jag är världens lyckligaste brud som har en av världens bästa vänner!


Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0