man lever bara en gång!



Åh, fattar mig inte på de som mäste gå ner 30 kg då de redan är skapligt smala, de som äter nyttigt hela tiden för hallå! Man lever bara en gång, jag tycker man ska kunna unna sig med kakor,saft,vin,god mat och allt ! Jag skulle aldrig kunna klara av att räkna ut hur många kalorier jag tryckt i mig under en dag eller hur många gånger jag ätit! ( kanske för att jag springer i kylskåpet 24/7 , även om jag va där för 10 sekunder sedan öppnar jag igen och kollar för att se om det är något gött där inne ;) ) haha! Inte undra på att jag börjar bli rund... nejdå, men iallafall. jag ser det som att man lever bara en gång, jag skulle inte vilja ligga på dödsbädden när jag är 75 ( eller hur gammal är man då man dör? ) säg 100 då? ( jag har ingen koll xD ) haha! och tänka " jag levde inte mitt liv fullt ut! Dock skulle jag inte kunna leva med att jag festa 24/7 och gav alla klamydia/kondylom och aids, heller men endå! Fast är glad för de som vill leva sitt liv så :D För tror det finns folk som tänker om mig " jag skulle inte vilja ligga på dödsbädden och tänka, jag skärde mig hela livet ut " haha!


Ha en bra kväll människor! och tänk på att ni bara lever en gång, fortsätt samma spår eller kanske byt livs vanor:D


Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0