I will always love you



Hatar det jävla ordet, och samma med ordet " föralltid du & jag " för hur många har inte sagt det till mig av vännerna och sedan bara lämnat mig, utan anledning. Fast jag vet nu att jag förtjänar bättre än dem,. Eller så är det de som förtjänar bättre än mig,. Skit sak samma. Samma med killar/tjejer då man är JÄTTE kär och säger ; föralltid du och jag eller jag kommer aldrig dumpa dig. Felet är att jag dumpar, jag har nog aldrig blivit dumpad,. Eller okej, jo i somras fast båda ville att det skulle ta slut så det blir ingen riktig dumpning :D haha! Fast efter att jag lovade mig själv att aldrig säga det ordet har jag aldrig sagt det igen, kanske för att jag inte varit kär, men endå! Jag har sagt till två personer "föralltid vi två" och det är storebror och sandra. Och till dem menar jag det. Till mina ex har jag sagt " vi måste va vänner när det tar slut" HAHA, där är det ett stort skratt. För jag blev ovän med alla när det tog slut! haha. Åh, livet asså!

Känner ni igen er i situationen och hatar orden lika mycket?

Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0