I just want you to know who I am

Jag vill inte att världen ska se mig för jag tror inte att de kommer förstå

Helt fel, jag vill att världen ska se mig - för den jag är. Jag vill att världen ska ta mig för den jag är och älska mig för den jag är. Dock tror jag inte att världen kommer förstå sig på mig endå, men jag vet att den försöker. Det gör mig glad att man iallafall försöker även om man inte lyckas. Fast så är det med allt :') Har tänkt göra bloggen mer "personlig" eller vad man ska säga, men vet inte än. För jag känner att jag inte vill ha bloggen som alla andra har den, utan funderar på att göra en till blogg - om min vardag och kampen med mitt självskade beteende. För de som vill läsa om det. Och jag hoppas den kommer gå hem hos folk och att de kan öppna sina hjärtan och förstå vardagen för de som lever som mig. Har börjat få mer och mer besökare på denna blogg vilket är underbart. Helt fantastiskt! Men jag vill ha mer - för jag vill nå ut till människor!

Iallfall för er som vill veta mer om hur det är att som person i sig leva med att behöva skada sig och hur man kan hjälpa dem på bästa sätt kan läsa ; Vingklippt ängel av Berny pålsson
underbar bok och jag känner igen mig i den, dock handlar den även om droger men bortsätt från de som stämmer den in på mig.
Hon har även gjort en dokumäntärfilm ; Berny blue ( för de som inte orkar läsa boken Vingklippt ängel )

Och tack igen de som ställer upp för mig, hjälper mig och försöker de bästa de kan. Det betyder och varje tanke ni lägger ner på mig får mig att bli en smula starkare. Ni är guldvärda [ oavsett om jag känner er eller inte]



Hoppas ni får en otroligt bra kväll och helg [ ska försöka göra något mer blogginlägg i helgen men jag vill veta vad ni vill läsa om! Så komentera här eller på facebook eller på bilddagboken så kan jag göra ett inlägg om något ni undrar eller vill ha reda på hur jag tänker, skulle va kul! ] Och ta hand om er!

Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0