Fly inte


Folk har börjar fråga varför jag lever som singel, jo för att jag var tillsammans med en kille i 19 månader. Och de 5 sista månaderna va ett rent helvete. Sedan när det tog slut fick man reda på massa saker och man själv hade gjort massa saker. Slutade med att jag drog upp till arvikafestival hittade en underbar kille där som va otroligt söt, men tog inte hans nummer och fick inge namn på han heller ( ibland är man idiot och glömmer ställa frågor ) då hade jag varit singel i kanske en vecka. Sedan när jag kom hem blev jag tillsammans med en ny kille. Va lika mycket problem där, sms bråk och vadfan allt nu va^^ hahh! Men han va gullig, slutade med att vi va tillsammans-gjorde slut- va på g- gjorde slut- blev tillsammans-gjorde slut och där slutade vi. En vecka senare hittade jag en brud som va helt underbar, men slutade inte så bra det heller, va på g kanske en månad sedan bara poff. Iallafall så tycker jag nog det är rätt skönt att va singel, ( inte för att man kan hålla på med andra - för det gör jag inte ! ) utan för att jag är rätt trasig och behöver läka och kunna ta hand om mig själv innan jag kommer in i ett förhållande. För att de flesta jag pratat med har sagt att de skulle dissa mig om jag skadade mig. Vilket inte är så jävla hippt om man börjat få känslor för någon och den så dissar en för ens beroende.( skulle en kille te mig skära sig skulle jag stanna kvar och hjälpa till, men då måste han vilja ha min hjälp annars skulle jag nog dissa han med ) Tror det är där problemet ligger, folk blir rädda för mig pågrund av att jag skär mig. Kanske för att de vet att skär man snett ett enda litet fel och du kan dö.  Tror även att de känner rätt stor press att ; hon skär sig pågrund av mig. Och sånt, men icke sa nicke,. Jag skulle aldrig skära mig för att jag skulle tro att någon skulle dissa/dumpa mig. För känslor är något man absolut inte kan styra över!

Fly inte problemet, ta tag i det och prata om det istället. Du tjänar mer på det, för på så vis kanske du kan få ha kvar den du älskar mest av allt istället för att dissa den!

Och jag vill personligen ha en som kan se människan som är bakom alla ärr och sår. Bakom all den svarthet jag lever i och ta mig för den jag är. Se mig hel fast jag är trasig och sätta alla bitar på rätt platts som en person, en gång i tiden tog ifrån mig.


Pussar Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0