,.

Jag kan inte fatta hur folk kan skada sig själva endast för uppmärksamhetens skull. Fattar ni hur vidrigt detta är? Då kan man snacka om att göra narr av de som verkligen har psykiska problem och tänker jag måste skada mig själv. Felet är också att de som skadar sig för uppmärksamhetens skull kanske får gå till kuratorer för att snacka fast de inte har något att snacka om, då sitter de och tar upp plattser för de som verkligen måste ha hjälpen. Dethär gör mig förbannad och ledsen. Samma med de som springer runt och säger att de har anorexia bara för uppmärksamhetens skull. För ärligt, men märker på en person om den har ät störningar. Hatar de människor som håller på såhär, tänk på vad ni gör och att de faktiskt kan kosta någon annan livet då ni är där på ett samtal och mår bra samtidigt som någon som mår skit dör, tack vare att ni tagit upp en platts - bara för att.

Ta hand om er!

Pussar Josephine

Kommentarer
Postat av: syrdin

du som är så ärlig och så, vem syftar du på egentligen?

2010-10-11 @ 19:31:40
Postat av: jennie

Håller absolut med dig, samtidigt tror jag, och har alltid trott, att går man så långt att man skadar sig själv för uppmärksamhet. Så bör man kanske ändå gå till en kurator, för då står inte allt rätt ändå om man säger så.

2010-10-12 @ 00:11:07
URL: http://kakburkavglas.blogg.se/
Postat av: Saga

Det är hemskt, men jag tror ändå inte att folk skadar sig endast för uppmärksamhet, jag tror det finns något mer problem, för det är inte friskt att skada sig endast för uppmärksamhet, det är inte friskt att skada sig själv alls.

(måste säga att jag tycker din blogg är intressant!)

2010-10-25 @ 13:20:31
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0