börjar det få en vändning?

Åh, just det


Idag ären bra dag. Jag klarade mig utan mamma att va bland massa människor på stan. Ingen ångest-än. Och gick jätte bra på körskolan/bilskolan ( vad säger man? ) och idag är första gången på en vecka jag vågar mig ut ur huset. Och ska faktiskt iväg till skolan imorgon och tro det eller ej - försöka vara där hela dagen. annars går jag bara 9-13 pågrund av mitt mående ( jag har ingen ork till något ) de senaste dagarna sover jag bara, fattar inte hur man kan bli så trött på att inte göra något. 17 dagar kvar, och jag längtar!
Jag börjar tro att jag fått en vändning i livet, men vågar inte hoppas på för mycket.
Och tror att det blir så nu att jag fixar en till blogg ( att skriva om mina dagar på ) men måste hitta någon som kan fixa min header till den. Sedan startar jag ennu en till blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0