Vad händer med människor ?



Helt ärligt, har kollat runt lite och sett mycket roliga saker, och fattar inte hur folk orkar och kan hålla på som de gör. Trakasserar människor pågrund av deras läggning ( homosexuella och transsexuella ) vadfan lever ni på 80 talet än eller?! Jag kan inte fatta hur folk kan tycka att det är störande om två män eller två kvinnor håller handen, jag fattar det inte! Okej om dom är på er och ni inte är homosexuella. Men de är lika mycket människor som du och jag! Har du problem med det ; kör upp något, jävla homofob jävel!  Inte undra på att vissa inte vågar stå för sin läggning!

Sedan har vi människor som trycker ner emos ; bara pga deras utseénde, så okej ; om du är svarthårig, klär dig annorlunda och har en lång snelugg va berädd på att bli kallad emojävel. Och skär du dig och har det utseéndet då är det illa! Då är du riktigit emo! Om du bara skär dig och är tex " vanlig stil " då är du wonna be emo eller bara en uppmärksamhets mojs. Lägg ner det snacket! de som skär sig kan ha riktigt jävla stora problem och det blir inte bättre för att man klandrar ner dem!

Sedan har vi unga föräldrar, vet flera stycken som snackar skit om dem " åhh, hon är så ung, hur fan ska hon kunna ta han om en unge" jo ni tror att alla typ planerar vid 14 års ålder " åhh, jag skaffar barn bara för att" det är nog fel, hur tror du det känns att få reda på att du är gravid och du inte kan ta bort ungen, skit rolig känsla va? nej skulle inte tro det. Ibland kan man ha tanken " underbart det skulle va med en unge nu" men när man väl blir gravid är första tanken ; jag vill ha bort det! Inte derekt kul! Ni borde peppa de föräldrar som är unga och får barn! vill ni inte peppa dem, sluta snacka skit om dem och ta tummen ur röven och skaffa er egna liv!

Sedan har vi mobbarna ; hur fan orkar ni sitta och slösa era liv på att säga att någon är ful, ink att ni inte kan säga det öga mot öga till människan utan skriver det bakom en dataskärm eller säger det tyst när någon går förbi, för det 1a kan jag inte fatta hur man ens vill säga det. Om någon skulle gå fram te mig och bara " du är ful" skulle jag nog skratta den rakt upp i ansiktet. För alla tycker inte om samma utseende det bara är så! fattar inte hur ni orkar hålla på, samma med kläder wow, men va glad att någon köper den magtröjan för jag skulle aldrig sätta på mig den!

Sedan har vi de som slåss bara för att roa sig och de som tittar på. HURFAN KAN MAN BARA STÅ OCH TITTA PÅ NÄR NÅGON BLIR NERSLAGEN?! jag skulle helt ärligt försöka bryta mig imellan oavsett om det va en muskulösman på 150 kg! Inte fan skulle jag stå där tyst som en mus och bara titta på när någon blir halft ihjälslagen! Stå på dig människa och visa andras rättigheter!



Sedan fattar jag inte hur man kan gå på Mörkhyade folk som slår ner dem bara för att de anser att de inte hör hemma i tex Sverige ( springer fram med 20 vänner och sparkar skiten ur mörkhyade människan) jag håller mig på avstånd.
jag trycker ner fjortisar för jag pallar inte ha någon snorunge efter mig som typ " äckel hora " viskar och fnittrar, gå fram och säg det öga mot öga till mig och du får stå ut med konsikvenserna.

Sedan hatar jag män och kvinnor som tror att bara för att man är blond och har stora bröst att man är slampa och knullar allt som rör sig och visar pattarna i cam eller på bilder. LÄGG NER! Köp typ Slitz om nu vill runka till något för några lättklädda bilder på mig får ni inte! det bara är så, ledsen om jag förstör era drömmar. ( säkert fler än mig som varit med om det att man loggar in på msn och ojdå 10 st vill ha bilder på dina pattar helst insmorda i olja fast de redan har brud ) njaa, skulle inte tro det va. Du har din brud. Duger inte hon ; dumpa henne då, för lek inte med någonskännslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0