Feta människor - äckliga?

Finns många saker i livet jag inte fattar och en av de är hur f*n man kan sitta och trycka ner feta människor. Har varit inne på många bloggar och läst ; feta människor är äckliga för att de tar upp gator, torg och äter jätte mycket och måste gå runt i för små kläder. Visst det där med kläder håller jag med om ; man ska köpa kläder som passar sig oavsett storlek :D Skit i om du har storlek 54 på kläder, det är din kropp och våga stå för den! Och att feta människor luktar svett och shit, lägg ner ! Finns väl smala som luktar med eller? Tycker helt ärligt att det är pinsamt hur ni håller på som bloggar om det, fast grymt kul att läsa :D Har även fått höra att " feta människor borde inte få visa sig ute " men vadf*n hahahahaha. Då kan man inte sluta skratta ; vi säger att alla människor är lika mycket värda, men som sagt ; vi säger bara så för att det ska låta bra. Med tanke på hur mycket vi trycker ner människor i vårat samhälle! Har även läst att man är fet om ens lår går ihop, men okej.. Då känner jag många som är feta inklusive att jag själv måste vara världens fetto. Ni som skriver så har ni tänkt på en sak ; De som texd åker snowboard / slalom har ofta ståra lår som sitter ihop fast de är jävligt vältränade! fattar inte hur ni kan sitta bakom era dataskärmar och slänga ihop en text om hur äckliga människor är, när det finns så mycket annat att lägga ner energi på. Fast åandra sidan är det bara bra, för vad skulle jag annars blogga om ?:D

Till er som undrar varför jag bloggar om det jag gör är det för att jag tycker att vi i Svenska samhället trycker ner varandra så mycket så det börjar bli vidrigt, För mycket mobbning och andra skit saker och jag försöker få människor att kunna våga vara sig själva och stå för de vi är och stå för det vi säger.


Puss Josephine

Kommentarer
Postat av: lillebror.

you go girl!

jag älskar dig.

du är underbar älskade du! <3

2010-08-15 @ 01:05:59
URL: http://fucktardyehes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0